Kategorie

Wskaźnik retencji użytkowników (CRR)

Retencja klientów jest często postrzegana jako bardziej kosztowo efektywna niż akwizycja nowych klientów. Utrzymywanie istniejących klientów wymaga mniej zasobów i…

Numer D-U-N-S: Kompleksowy przewodnik

Co to jest numer D-U-N-S? Numer D-U-N-S, czyli Data Universal Numbering System, to unikalny, dziewięciocyfrowy identyfikator firmy, zaprojektowany do identyfikacji…

Czym jest Dyrektywa Omnibus?

Dyrektywa Omnibus to inicjatywa Unii Europejskiej, która aktualizuje przepisy konsumenckie, kładąc nacisk na transparentność i ochronę konsumentów, co wymaga od…

Metryki NPS, CSAT oraz CES

Wprowadzenie do metryk Metryki CES (customer effort score), CSAT (customer satisfaction score) i NPS (net promoter score) – to narzędzia,…

Squares 2025. All rights reserved. | Polityka prywatności